Extended Network Banners

Rabu, 16 Jun 2010

urmm

tak sangke kan..
masalah yang aku pendamkan selama nie..
rupa2 nyer kawan2 aku pon mengalami masalh y same..
urmm..kasihan sungguh..
tapi ape boleh buatkan..
mungkin ade hikmah disebalik semua kejadian ini kan...
urmm..sampai bile la semua ni na berakhirkan..
kenape lah semua ini terjadikan..
salah kah kalau aku bertanya mengapa??
urmm..mahu sahaja mengetahui kesudahan cerite ini..
mahu sahaja memulakan hidup yang baru..tapi apekan dayeku..
uhu..

baru sahaje abes berbual di telefon dengan sahabatku..
kasihan die...die dah luahkan masalah yang die hadapi pade ku..
tapi aku jua x berdaye untuk menasihatinya..
kerna situasi kami sama sahaja..cume ade sedikit sahaja perbezaan nya..
tapi kebanyakan nya semua sama..
urmm..sabar lah sayang..
kite xmampu nak halang semua ni..
yang boleh berubah hanya diri diorang sendiri jep..
urmm..sayang kan mase depan diorang cerah lagi..
tapi kenape diorang pilih jalan y macam nie..
urmm...
mungkin mereka xsama macam kite..
tapi sekurang2 nya fikirkanlah perasaan kedua ibu bapa kite kan...
urmm.. harap2 semuanya akan berubah kepada kebaikan..
dan semuanya baik2 sahaja..insyaAllah..kite hanya mampu berusaha untuk memulihkan mereka..dan hasilnya hanya Allah sahaja yang tentukan..
kite berdoa dan bertawakal sahajalah sekarang ye..

urmm..walaupun aku nampak macam tabah dengan masalah nie,
tapi aku pon macam kaw jugak..
lemah..cume sukar untuk menunjukkan kelemahan itu..
urmm..kaw kuatkan semangat ye sahabat..tabahkan hati...
kite same2 lah berusaha untuk memulihkan keadaan diorang..
urmm..jangan sedih2..

lau kirekan menangis...
setiap mase mahu juge aku menangis..tapi apekan daye..
xbergune juge lau kite menangis..
kalau menangis dapat merubah segala2 nya xmengapa jugak..
ini tidak..urmm..
jangan menangis ye...kuatkan semangat!!~
i know,u can do it!!~

takecare always~

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~