Extended Network Banners

Khamis, 24 Jun 2010

urmmmmmmmmmmmmmmmm

urmm..sejak akhir2 nim...dop tahulah ape jadi ngan aku nim..
uhu..semakin hari semakin koya..aha..
bukan aku amik dadah okew..tapi ntah r..
keputusan upu sangat membuat aku esau..uhu~
urmm..da pelbagai usaha dah aku buat..xtaw la dapat ke x..
harap2 dapat la kan..urmm..
tapi bile fikir2 balik,macam kerja lagi seswai kot wat mase sekarang..
urmm..ekonomi pon x berape stabil sekarang..
kesian pulak ummi ku..urmm..
lau aku sambung belajar,mesti menyusahkan ummi kan..
kene bayar yuran setiap sem..
dah la yuran mahal plak tue..urmm..
cne nim..saye dalam dilema..
saye nak berborak dengan awak..
tapi saye takut nak call awak..
sebab takut ganggu awak..
urmm..awak...~
urmm...
ummi..de ckp,better kerje duluw..
tapi lau na sambung degree pon bagus jugak..
urmm..tak tahu..tak tahu..
tak tahu yang mane satu..cne nim..urmm..
ya Allah ya tuhanku,berikanlah aku pertunjukMu...
urmm..saye sangat esau..
awak..urmm...~

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~