Extended Network Banners

Ahad, 13 Jun 2010

saturdayy

hari nie pagi2 lagi dah kene bangun..
uhuk2..kene gi tolong2 kat rumah kakak sedare aku..
uhu dier akad nikah hari nie..dalam kul 11 pagi tadi..
lawa la tengok mak andam tue make up kan kakak sedare aku..
uhuk2..tetibe terase mcm nak jadi pengantin plaks..ehe..
uhu..sabor jewk la..lalalala~
uhuk2..urmm..tadi tolong makcik2 aku memasak untuk kasi
kerabat belah pengantin lelaki makan tengah hari..
pastu tolong2 masukkan gift dlm kotak diewk la..
uhuk2..gift yang diorg bagi sangat menarik..
ehe..chocolate putih dgn chocolate..sangat sedapp.. =)
pastu de jugaks diewk bagi surah yassin..
cup cake..ehe.. x ingaat dah..uhuk2..
urmm..petang balik rumah jap..uhuk2..
kemaskan diri..malam p smule sungai isap..
sampai kat rumah pengantin,abg sepupu aku ajak karoks..
uhuk2..segann..uhu..diewk ajak berduet..wawawa..
saye pemalu la..jangan ajak saye la..aha..adoihh...
bagi alasan xmoh nyanyi sebab nak jage anak diewk..ehe..
=) iman hafi..ehe..i call him iman apish..
uhuks..ehe..malam nie ku merempit..ahak..
sudah lame tidak bawak moto..
huh..malam nie bawak..ehe..sangat seronok..
urmm..rupenye,ramai jugak y musykil same ad aku reti bawak moto ke x...
adehh..kite reti la bawak moto..sape cakap kite xreti..
ehe..urmm..
urmm..tell me something i dont know..
urmm.........
please..sumone tell me..uhu~
urmm..nak jewk citer macam2 aktiviti y aku lakukan rinie dekat diewk..
tapi ntah la..rase macam x perlu dah na citer seme kat diewkk..
urmm..diewk pon de life diewk sendiri kan..
aku pon de life aku sendirik jugak..urmm..
sampai bile semua nie nak berakhir agaknyer..urmm..
ntah la..uhu~
i still miss you..walaupun kite chat,tp asenye da xmcm dulu kan..
urmm..awak ase x perbezaan nye??urmm..
mungkin awak x terase kott..
uhuk2..
urmm..
urmm..

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~