Extended Network Banners

Sabtu, 11 April 2009

abaikan saja...~

kata orang,hidup ini ibarat roda...
kadang2 kite di atas, dan kekadang kite di bawah..
hurmmm...memang benarkan...hidup ini seperti roda..
hidup kita kenapa mesti ada masalah???
erm...hidup kite kalau tiada masalah, itu bukanlah di namanya manusiakan...
ish,pelik jep bunyi nyer kan...
erm...mlm nie da start cuti study week...aku xtaw la apa masalah yang timbul kali ini...
ish,banyak betul masalah yang timbul...
mengapakah di saat peperiksaan semakin hampir ini, masalah yang aku alami semakin hari semakin menimbun...
sehinggakan aku ase, na lari jep dari masalah tue...kekadang tue aku ase na abaikan jep masalah tue...tapi sampai bilakah aku harus lari dari masalah tue...
tindakan aku ini bukanlah tindakan yang wajar kan...tapi tindakan yang agak mereng,...
huk3...erm,tindakan yg agak mereng ni samalah dgn org yg tidak dapat menerima kenyataan...
erm...masalah nie buatkan aku jadi xdek mood na blaja and xdep mood utk berinteraksi dgn sape2 pom..even orang yang aku suka berborak dan berkongsi masalah dgn nya...
erm...tapi hanya satu jep yang aku perlukan saat2 macam nie..tp aku tidak bisa berhubung dgn nya setakat nie..sbb ade mslh skit..
erm...bagaimanakah caranya utk tidak mempunyai masalah yang rumit??????
erm...td dier ade msg aku...dier bertanyakan khabar ku...erm..die risau akan aku...
tp maaf lah, aku sendirik pon tidak bisa menceritakan apa yg telah berlaku...
aku tidak mahu dikau risau akan diri ku ini....huk3...erm,tapi aku masih lagi perlu kan seseorang yang bisa memberi aku kata2 semangat dan menceriakan hidup aku ini...
sebelum nie, walaupun aku mempunyai masalah dlm hidup aku, aku hanya akan tersenyum dan berlakon seperti tiada apa pun yang terjadi...sungguh itu, sekarang aku sudah berasa penat untuk berlakon drama yang hipokrit itu... sekarang, aku tidak bisa lagi untuk berlakon seperti itu...tapi aku tidak mahu orang di sekeliling kasihan akan aku...
aku tidak mahu mereka simpati akan aku,,,aku juga tidak mahu mereka mengetahui apakah masalah yang aku alami...cukup lah sekadar aku mengelak dari berinteraksi dengan orang disekeliling ku...tindakan ku ini,mungkin akan membuat rakan2 ku berfikiran bahawa aku tidak mahu berkawan dgn mereka lagi...tp bukanlah niatku untuk berbuat demikian, cuma aku tidak mahu rakan2 ku simpati akan hidup ku ini....
ermmm....orang yg paling aku tidak bisa aku jauhi adalah dier..tp dier sendirik pon aku tidak bisa berinteraksi..kerna, dier mengetahui sekiranya aku dlm keadaan berduka atau gumbira... sekiranya aku di dlm keadaan berduka, dia passti akan menemani daku dan sentiasa berada dekat dgn ku...tapi mlm ini, aku cuba utk menjauhkan diri dr dia... maafkan aku lagi sekali...


sambungan cerita ~

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ntahlah gua taw die penting buat kamo...tp kamo hanya shbt buat dier..jgn sdeh..msh ramai yg syg kamoo...

butterfly berkata...

post yg ini tiada kaitan dgn sape2 ok.. tiada kaitan dgn sahabat atau mn2 temanku..

jomm santai2 dengar lagu~