Extended Network Banners

Isnin, 13 April 2009

~tuluns2 ummi kat opis~

Ahad- 12 april 2009
hari nie, tetiber jep semangat semacam...
yelah..subuh2 lagi aku dapat sms dari si dier..
huhuh...mcm mane x semangat jadik nyer..
tapi aku semangat pom bukan hanya kerane dier...tp sbb aku da berade di rumah...disamping family ku yg ku sayangi...hari ini, aku sangat suka tersenyum..
bahayekan tersenyum sesorg..tapi bukan lah aku senyum saje2..
aku tersenyum sbb teringatkan pistiwer yg agak melucukan,...
lagi pom senyum tue pom bisa atasi sebarang masalah kan...
ermm..even aku ade masalh sekali pom..aku xmaw my mum taw sal masalah aku...aku xmaw my mum esaukan aku...dier pom esau kan aku jugak...even aku ckp aku xdep mslh pom,dier xkan percayer..cos dier taw kalau aku de mslh ke dop..dier nie da mcm sumone yg btul2 mengenali diri aku kan..tp aku xbisa utk sentiase berhubung dgn si dier..sbb aku xmaw dier esau akan aku...erm..
okei..today aku tuluns ummi aku kat opis...huh..da mcm owg yg bekerjayer jep rini..hehehe...aku tulun check BQ..tuluns tgk senarai kontraktor..and mcm2 lg lar..huk3..xlupew jgk, aku berebut dgn adek aku na men game kat pc..kui3...
cbuk jep dak kechik tue..kui3...tp xper la..da lm xberebut2 dgn adek aku tue..huk3..by da way..cukup la smpi kat cnie...
nie jep dpt aku citer..utk si dia~aku sentiase engat pesanan kamoo itu...
***jg diri slalu,jg kesihatan slalu,kuatkan semangat,tabahkan hati and senyum slalu des!***
aku harap kamoo pom same jgk des!

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~