Extended Network Banners

Rabu, 22 April 2009

keindahan


Bila mentari mula menyinar,ku dpt meraskan bahangnya yg mbakar...
apabila mentari tunduk ke bumi, kurasakan diri ini sungguh sunyi...
tiada siapa yg menemani,ber seorangan lah diri ini...
Dalam kepekatan malam yg kedinginan ini, ku lihat ada bintang-bintang kecil..
bintang-bintang kecil yg menemani diriku tatkala aku keseorangn...
sedang menikmati keindahan ciptaan tuhan...
aku amat bersyukur kepadaNYA,kerna aku bisa lg di berikan peluang utk
menikmati keindahan ciptaanNYA...
Ya Allah,sesungguhnya,aku amat bersyukur kepadaMu...
banyak persoalan yg menyelubingi mindaku kini...
tatkala aku keseorangan ini, aku sering memikirkan masalah yg aku ketepikan itu...
aku harus menyelesaikan masalah itu secepat yg mgkin..
tapi wat masa ini,aku harus memberi tumpuan kepada peperiksaan ku...
selepas peperiksaan ini,aku harus settlekan masalah ini dgn sebaek yg mgkn...
insyaAllah~

mengapakah sukar benar utk ku lelapkan mata mlm ini...
pelbagai kerisauan yg melanda di hati ini...
pelbagai persoalan bermain diminda ini...
ermm...........................................................................
sukar benar utk aku lupakan masalh ini....

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~