Extended Network Banners

Isnin, 13 April 2009

i luv my ummi...


yang pakai tudung kaler putih,berbaju merah jambu yg light itu adalah permaisuri hatiku...
dier la ummi ku...yg picture pakai tudung pink lembut tue ank dare diew..ank sulung dier...ank 1st gitue...law na citer sal ummi aku nie...memg sampai bile2 pom xkan abes taw...
sbb ummi aku byk besabar dgn aku...byk berkorban demi ank2 dier nie...aku sbg ank kene lar hargai dgn ape yg die da lakukan selame nie kan...erm...aku kene la blajar rerajin kan...buat ummi ku... along ucapkan jutaan terimekasih yg xterhinnge utk segala-galanya...
engkaulah ratu di hatiku...aku mahu dikau tahu bahawa aku bangga menjadi ank mu...~aku tidak mahu melihat di kau bersedih kerana aku...aku mahu senyuman sentiase terukir di wajah mu...aku juger mahu berikan kebahagiaan slalu utk mu ummiku...~ummi mengerti lah ank mu di sini sentiase inginkan kebahagiaan utk dirimu...

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~