Extended Network Banners

Rabu, 15 April 2009

iLa & aTi

arini aku balik umah jugak akhirnyer setelah bertafakur di ump selamer 3hari duwer malam...
erm..muler2 xna balik..tp si diep tue asek tny bile balik bile balik...huk3..tergugat keimanan ku taw...tambah pulak sowg aku sahabat aku da pon balik tadik..iaitu ira...miya dan saing diep yang anta ira ke terminal sakni..huk3..tinggal la cyla saorang di ump...kali ini aku hairan kenape sahabatku yang seorang ini tidak mahu pulang ke kampung..beliau still lagik na bertapew di ump...huhu...apelah yang menyebabkan cyla xmaw pulang ke kampung nyer yep...huh...kalau sesaper taw,bagitaw aku taw...hui3...erm..tapi aku aser cyla akan bacer post aku kali ini...biar cyla yang jawab persoalan aku nih...hek3...cyla na p shopping, tp ape yg dier shopping??kotak pensil baru..hehe..tue la p shopping xajak aku lagik..kan da xjmp dress yg lawa2..kih3...lagik pom bukan sale lagik lor skunk...

erm...to sis atirah..she is my friend..my bestfriend too... aku engat dapat la kuar ngn trah biler cuti nie..tapi ade sahaja dugaan buat kitorg...bila nak kuar jep sure ade halangan...eerm..pelik tul...tapi aku harap2 jugak dapat kuar ngan dier kali nie...tak harini,hari sok...tapi kalau xdpt kuar jugak,alamatnyer kuar mase trah cuti sem nnt lah...
dah la aku de short sem nnt mase dier cuti sem..adush...maslah3...erm..tapi ape2 pon,aku akan cuber jgk cari mase utk keluar dgn u atirah,..dont worry...tp if xbley jgk soew lar...soey sgt2 taw...erm..ape2 pon miss u sesgt taw...syg kamoo... (my bestfriend from smkbr) since form2 kitorang kenal...da lame kan kitorg jadik sahabat...hehe...aku still simpan patrick yang u bagi tue taw...cyla pon aku still simpan yang teddy bear u bagi kat i tue...mia pon patrick u,i still simpan lagik...

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~