Extended Network Banners

Sabtu, 11 April 2009

pertandingan rekacipta~

huh..nie pertandingan rekacipta yang di anjurkan oleh PERKASA.. PERKASA nie ape ey??
perkasa nie ialah persatuan kejuruteraan awam dan sumber alam...~
hehe...
erm...pertandingan nie di adakan adalah untuk menguji dan mencungkil bakat yang tempendam dalam diri masing2...
erm....tue bagi yg degree..bg yang diploma pulak, cuma dua group sahaja yang menyertai pertandingan ini...
atas nie group yang diploma punya...nie group azman punya..tue yang pakai kemeje kaler putih tue dekan awam....IR idris..huh..erm..ckp sal group azman, group aku pulak mn ey.. okei, group aku xdek la gempak mcm yang laen2 nie... cume kitorg buat yang se simple yang boleh..sbb mase pertandingan nie berlangsung, kitorg tgh bz dgn test2 and kelas2 ganti..jadi mase untuk buat mende alah nie pon agak kesuntukan...okei aku na perkenalkan hasil rekacipta yang group aku pny pulak...
okei,nie pulak group aku pny hasil rekacipta...agak cute x??wekkk..perasan..hik3..
erm..nie idea ahli group aku, hotel damai metropolitan..huhuhu..namenyer pon sudah memikat hati kite2 kan...kui3... =P
rekacipta kami nie berkonsepkan tradisional dan moden...
okei..kengkawan kalau na taw,nie proses untuk menetukan same ade, sturuktur yang kitorg reka ini mampu untuk menmpung beban yang banyak atau pun tidak...huhu...~
tue pandangan hadapan kitorg punyer rekacipta..
(ain*i-knowr*ira)
huk3..nie juz selingan jep... nie picture amek mase IR p pusing2 usha2 setiap group..
nie mase tengah dengar ucapan dari IR..dan2 jep bwat muke mcm tue mase tgh dgr ucapan tue...wartawan sinar ade kat sebelah tue..huk3..
dulu ms awal tahun2009 aku de jgk deal dgn wartawan tue...tp xtaw la wartawan tue still engat ag ke x aku...mase tue program under W.I.. women institute..aku ekowt ummi aku mase program ke rumah ank-anak yatim dan ibu-ibu tunggal di sekitar kuantan..kui3...
lari dari topik la pulak..k la xdep kene mengene pom citer yg akhir2 nie dgn tajuk post aku.. kwang3..
..:::senget jep kan??? ..ecebe3+ecece3..::..

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~