Extended Network Banners

Isnin, 13 April 2009

ahad~

hari ini aku dan adik aku menemani ummiku ke pejabat...
hari ini agak happy jugak la...da lame aku dan adik aku nie x luangkan mase sesame..
ye lar..aku pom da lame xbalik rumah...agk rindu jgk la na begurau senda dgn adik aku sorg nie...
erm..aku pggl adik aku nie dik man..sbb name dier arman... well, slalu2 aku pggl dier adik la...
sbb dier ank bongsu..and adek aku yg terakhir...hee~..
erm...dier nie manje skit..tp dlm manje2 tue, kuat buli aku jgk tue...hehe...
xper la...die adek..tp slalu jgk cari gaduh ngn aku tue..huk3...
tp setiap kali gaduh kompem aku menang..hahaha...jahat x aku???
xdep la..bese2 dier la menang..xsampai ati tgk dier nanges...
tp kekadang tue sukew gak bl tgk dier nanges..haha..
bukan aper,nanges dak kecik bese la..nanges bwat2..kekadang tue xkuar air matew pom...
hehe...
erm..tp dier nie la penawar duke ummiku time aku xdop kat umah...
huhuhu...
well nie picture aku n adik aku nie sepanjang hari yg senget nie..hehehe...
actually dier tgh kebosanan tahap asbestos da time nie...

bese la budak kecik kan...cepat bowsan...
tp tue la dier nie sukew sgt ekot owg...
pastu muler la na balik cepat2...
huk3...
k la sampai kat cnie jep..tataw na post ape da...
tp happy la rini...
so,senyum slalu~
jage diri slalu des!...

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~